Cuisine

Taitei de orez cu legume


Hello again! Aseara am pregatit ceva usor si rapid. Este foarte cald  afara si deja nu prea mai merge mancarea grea, cu grasimi si alte chestiuni mai gretoase. Asa ca am decis sa prepar niste taitei de orez cu legume. Am dat o fuga rapida pana la piata de unde am  luat 2 dovlecei, niste morcovi, o telina, cateva ciuperci ( din pacate n-am mai avut hribe ) si multe multe cirese :))

Ceapa, ardeiul, sosul de soia si taiteii de orez erau acasa deja.

ingredinetele

Le-am taiat frumos pe toate: morcovii, telina si ardeiul betigase, ceapa marunt si ciupercile felii subtiri.

taiate

Intre timp am pus wok-ul pe foc cu putin ulei de masline si le-am aruncat toate in el.

inwok

Am sarat foarte putin fiindca urma sa pun sosul de soia care este sarat, am pus putin ardei iute pe care l-am gasit in frigider si am mai curatat repede niste catei de usturoi pe care i-am zdrobit. Am lasat cateva minute si apoi am turnat si sosul.

sossoia.

Intre timp apa din oala a fiert si am pus pentru 5 minute taieteii de orez in ea.  Dupa 5 minute i-am spalat cu apa rece si i-am turnat peste legume. Gata! mi-au lipsit doar semintele de susan 😦 nu am gasit la o cumparatura rapida, prin zona. Au fost bune si fara.

incaputin

Pofta buna!

poftabuna

Reteta originala o gasiti aici:http://www.gatesteinteligent.ro/taitei-de-orez-cu-legume/756 90

Leave a Reply

