Diverse

My natural nails after few years


Hello there! Azi de buna dimineata am fost la salonul unde mi-am intretinut minunatele unghii- constructie gel- de cativa ani buni, doar ca de data asta am fost ca sa-mi dau jos gelul. Am auzit multe povesti, am vazut multe manichiuri construite foarte prost si cu materiale de slaba calitate; nu a fost cazul unghiilor mele. Pot spune cu toata sincertatea ca nu am fost o secunda nemultumita de Nico si de produsele Alessandro; am preferat sa platesc putin mai mult in fiecare luna pentru a nu avea probleme de gel crapat sau de unghii rupte.

Vreau sa spun ca unghiile mele naturale arata extrem de bine; au o culoare sanatoasa doar ca sunt putin mai subtiri decat niste unghii care nu au vazut in viata lor gelul.

naturalnails

Am primit si un tratament intaritor de unghii, care intr-o luna sper sa-si faca treaba. Eu zic ca acest tratament poate fi recomandat si persoanelor cu unghii casante, moi si care se rup rapid. Tratamentul are urmatorii pasi: ziua 1- prima aplicare pe unghii ( se aplica ca un lac de unghii); ziua 2- a doua aplicare pe unghii fara a da jos primul strat, din ziua precedenta; ziua 3- a treia aplicare peste primele 2 straturi aplicate in zilele 1 & 2; ziua 4- indepartam cele 3 straturi cu un dizolvant fara continut de acetona si reluam operatiunea cu prima aplicare 🙂

tratament

Peste o luna am sa ma duc la Nico dar de data aceasta pentru o manichiura Spa, o companie placuta si o mega cafea- cea mai buna cafea ever in Clujul asta.  Sunt curioasa cum imi vor arata unghiile dupa ce termin tratamentul. Deocamdata sunt foarte incantata ca au o culoare foarte sanatoasa; sper ca in viitorul apropiat nu vor da semne de exfoliere.

Any hints to share?

2 thoughts on “My natural nails after few years

Leave a Reply

