Cuisine

Mancare de varza dulce


Hello there! Imi era foarte dor de o mancare de varza asa ca, acum cateva zile, trecand prin piata am cumparat o varzuta mica noua. Aveam in plan alte chestiuni de gatit pentru ziua respectiva si am pus-o in frigider; unde a stat pana ieri dupa masa fiindca am uitat de ea.  Am vazut-o cand am deschis frigiderul si  rapid am intrat pe net sa google-it putin pentru inspiratie. Desigur ca mi-a atras atentia un post numit bucataria turceasca: mancare de varza dulce. Am verificat daca am toate ingredientele prin casa- norocoasa de mine! chiar le aveam! M-am pus pe treaba, dar nu inainte sa-mi torn un pahar de vin rosu.

wine

Mmmmmm! Foarte bun!  M-am apucat de treaba. Am curatat ceapa verde si  varza, apoi le-am spalat; am splatat si 2 rosii.

ingredientele

Am taiat ceapa si am tocat varza; am pus apoi intr-un bol varza  cu sare si am “framantat-o” bine. Intre timp pusesem tigaia pe foc; am adaugat putin ulei si am pus ceapa la calit. N-am lasat-o mult si am adaugat varza. Am pus si putin piper.

varza&ceapaverde

intigaie

Dupa inca o gura de vin 🙂 am taiat rosiile si le-am adaugat in tigaie impreuna cu putina pasta de rosii, care s-a demonstrat a fi prea consistenata – am adaugat putina apa.

curosiisiputinapasta

Imediat e gata! Am pus la sfarsit si marar. Am mancat varza cu telemea de oaie cumparata tot de la piata. Mi s-a parut foarte buna combinatia de arome.

poftabuna

A fost bun! Sa ne fie de bine!

Ca de obicei, mai jos puteti gasi si reteta originala: http://bucatariaturceasca.blogspot.ro/2011/05/mancare-de-varza-dulce.html

2 thoughts on “Mancare de varza dulce

  1. Recomand o varza rosie, dulcuta…merge bine ca si garnitura, calita ca si varza alba..depinde de gusturi!

Leave a Reply

