Cuisine

Piperchi targasiti ( ardei prajiti) – mancare macedoneasca


Hey!  Mi-am pus atropina in ochi si pregatesc- asa cum reusesc, vazand doar cu un ochi- postul cu ardeii prajiti. Am gasit reteta acum cateva zile pe net si de atunci tot cu gandul la ea am fost. Simpla, chiar foarte simpla dar de efect, zic eu.

Am spalat niste rosii, le-am crestat si le-am dat in clocot pentru pasta de rosii. Apoi am spalat si taiat cubulete ardeii si i-am pus in tigaia incinsa, in care pusesem putin ulei de masline la incins.

Ardeii au inceput sa se prajeasca; am adaugat si niste sare in momentul acesta:

ardeiprajiti

Am dat jos pielita de pe rosii si le-am taiat marunt de tot, apoi le-am dat la foc cu putina sare si piper:

rosiile

In timp ce ardeii se prajeau si rosiile incepeau sa fiarba am pregatit niste kafta; reteta de kafta o puteti vedea aici: https://adapukka.wordpress.com/2013/05/28/tabouleh-kafta/

Cand rosiile au avut consistenta dorita, respectiv putin mai groasa le-am turnat peste ardei; am micsorat putin focul si am lasat cateva minute sa fiarba la foc mic.

ardeicurosiile

Apoi am adaugat un ou, pe care-l batusem inainte. Am amestecat bine si cand oul s-a coagulat am oprit focul. Mancarea arata bine si mirosea minunat.

cuou

La sfarsit, la servire, reteta originala spune ca putem adauga telemea de oaie, dar am gustat pe parcurs mancarea si mi s-a parut sarata, asa ca , de data asta nu am mai pus branza.  Cu siguranta, data viitoare o voi face.

Pofta buna!

poftabuna

Reteta originala o gasiti aici: http://www.mondocucina.ro/content/Ardei-prajiti–Piperchi-targasiti-mancare-macedoneasca-de-ardei.aspx

Leave a Reply

