Cuisine

Aperitiv cu vinete, rosii si iaurt cu usturoi


Brrrr!! E prea frig afara si ploua, dar sunt fericita ca am terminat repede cumparaturile si am ajuns acasa. Acasa e bine, e caldut e asa cozy! Mi-a fost putin foame si mi-am amintit de vinetele de ieri; cele de care v-am promis ca va zic in seara asta. Acum un an sau doi eram in Creta, la pensiunea nostra preferata de acolo, unde seara se gateste pe langa ce se gaseste in meniu cateva feluri de macare a casei. Printre aceste mancaruri ale casei era si acest delicios aperitiv rece. Mi-au placut foarte mult si atunci am intrebat reteta ca sa nu ajung acasa si sa incerc dupa ureche si sa risc sa-mi iasa altceva.

Reteta este foarte simpla. Este nevoie de vinete,rosii,  ou, faina, usturoi, iaurt, sare si piper.

vinetele

rosiile

usturoiul

Feliile de ieri, pe care le pusesem deoparte le-am dat prin ou si apoi prin faina. Am vazut pe net undeva- nu-mi amintesc unde pentru a da sursa asa cum este frumos- aceasta metoda cu folia cand folosesti faina sau pesmet. Este foarte practica fiindca nu murdareste lemnul.

cuousifaina

In sfarsit au ajuns si pe foc!laprajitLe-am pus pe farfurie cu servetel ca sa nu ramana foarte uleioase.

readyLe-am lasat sa se raceasca si apoi le-am pus in frigider. Intre timp am pregatit usturoiul ca pentru mujdei, am pus si putina zeama de lamaie si l-am amestecat cu iaurtul; la sfarsit am adaugat putin piper.

Cans am ajuns azi acasa, mi-a fost foarte usor sa mananc ceva rapid si gustos. Doar am scos din frigider vinetele si sosul de iaurt, mi-am taiat 2 felii de rosii si am mancat!

Pofta buna!

yammy

Sper sa incercati si voi reteta fiindca e usoara, rapida si gustoasa!

Leave a Reply

