Health & Fitness

Prima zi la sala


A trecut sapatmana de asteptare care a inceput cu prima mea postare health & fitness unde va povesteam cum am slabit 20 de kilograme si ce fel de miscare am facut apo, dupa transformare. M-am dus plina de entuziasm si cuminte la sala ieri, pe la 18.30.  Sala nu e foarte mare, dar am un instructor- Ionut care chiar stie despre ce este vorba si are o solutie pentru orice:)

Mi-a spus ca nu vrea sa ma ia prea tare ca sa nu fac o febra musculara de care sa-mi aduc aminte toata viata. Ar fi trebuit sa fac incalzirea pe bicicleta insa era ocupata asa ca m-am suit direct pe banda, unde, spre surpinderea noastra: si a mea si a lui Ionut am prestat binisor. 15 minute , nu mai mult la inceput cu 3 minute de mers usor,  apoi alergare pana la minutul 12 si inca 3 minute de revenire. Stretchingul este obligatoriu dupa toate exercitiile pentru binele muschilor si pentru a evita cat mai mult instalarea unei febre muculare urate; unde nu mai pui ca te ajuta la imbunatatirea mobilitatii cu care multi dintre noi avem de furca din cauza lipsei de miscare. Am mai facut 6 minute pe eliptica, un aprat pe care nu l-am mai folosit pana acum dar care mi-a dat de furca dupa primee 2-3 minute. Am transpirat bine de tot.  Pentru ca a fost prima zi am lucrat fesierii, lateralii si abdomenul, normal.

Mai multe feluri de excercitii pentru aceste grupe musculare, deocamdata doar cate 3 serii de cate 10 repetari. Mai jos cateva dintre exercitii, nu toate :)) Acum imi dau seama ca scot limba cand ma concentrez.

concentarre

Cam asta este miscarea corecta! Mentinem 1-2 secunde, apoi revenim cu miscare controlata.

camasta-imiscarea

Haide Ada! Trage piciorul ala! Sunt doar 2,5 kilograme- greutatea minima. OFFF!!!! Asa e la inceput!

munca

Chiar nu mai stiu care era problema mea!

what

Am ajuns si la abdomene. Doar unul dintre tipurile facute. Am mai facut si cu minge. Alea nu au fost usoare.

abdomenele

Radeam, dar deja nu mai prea era rasul meu.

ras

Nu a fost foarte greu , dar nici usor. In timpul antrenamentului am baut aproximativ 250 ml de apa; destul de putin din cate mi-a atras atentia Ionut. Am finalizat cu 5 minunte de relaxare pe bicicleta; atunci am aflat ca estimasem corect. Am ars undeva la 500 de calorii. Putin, dar asta nu ma demoralizeaza fiindca stiam. In timp voi ajunge la 1 mie, poate si mai mult daca ma tin de treaba. Oricum ma bucur ca m-am urnit, a fost frumos si m-am simtit foarte bine. Nu am febra musculara ceea ce este un vis. Vineri merg din nou. Pana atunci, aseara m-am oprit in drum spre casa la LIDL si mi-am luat  o caserola de piept de pui, ciuperci si baby spanac.  Am pregatit puiul in dry cooker, putin am mancat aseara, restul am pus pachet pentru astazi la job. Sunt mandra de mine ca nu m-am atins de ispita ce ma astepta acasa, niste Mcdonalds. Mi-am mancat frumos puiul si am vizionat un episod de Masterchef US pe TLC.

nopain

Leave a Reply

