Health & Fitness

Health & Fitness


Acum vreo 7 ani eram cu vreo 20 de kg mai  rotunda si mai dragalasa decat sunt acum:) Soc si groaza avand in vedere ca pana in momentul repectiv greutatea maxima atinsa de mine era de 48 kilograme. Un an jumate- pe calendar m-am tot plans de treaba asta fiindca nici cum nu reuseam sa ma impac cu cele 70 de kilograme pe care le aveam; ii innebuneam pe toti din jur, zilnic. La un moment dat nu mi-au mai fost suportate lamentarile si am fost pusa la punct. Stiti vorba aia cu un sut in fund e un pas inainte. La mine a functionat si s-a numit marea mobilizare. Asa ca, intr-o luna ianuarie- nu mai retin anul- m-am dus eu la sala, am abordat primul instructor care mi-a iesit in cale si l-am luat asa: Ma vezi? in august plec in concediu! crezi ca reusesti sa ma aduci la 50 de kilograme pana atunci? Raspunsul a fost: daca te tii de treaba si faci ce spun eu este posibil! Si uite cum, fiindca m-am tinut de treaba si am facut ce a spus Radu ( multumesc Raduleeee!!) in august aveam 50 kg!!!! Am reusit doar prin miscare, fara dieta. VICTORIEEEEEEE, am zis! In sfarsit nu o sa-mi mai fie rusine pe plaja! Cand m-am intors din concediu am renuntat la mersul la sala, ca orice om care se vede cu boii in caruta! Am gresit, n-am gresit? Acum sunt convinsa ca da, am gresit!

Mi-am reluat activitatea sportiva doar la inceputul lui 2012, dar de curand, asa a fost contextul-  un final de abonament si un plecat la schi care s-au suprapus am renuntat la miscare.  Aventura asta de un an si putin a fost de alta natura. Am descoperit cyclingul si zumba cu ajutorul unei bune prietene;) Zumba mi-a creat probleme la inceput fiind si genul de persoana mai inhibata cand vine vorba de miscatul in public: ceva de genul si acum sambaaaa dar Ada exact in directia opusa fata de restul salii.. Primele vreo 2 saptamani au fost mai grele dar a devenit sportul meu de suflet .

Acum vreau sa incep sa fac altfel de  miscare. Dintotdeauna mi-am dorit sa am abdomenul bine conturat, cu patratele, dar nu am facut nimic in acest sens. Mi-am propus  sa incep sa lucrez pentru acest lucru. Vreau si mai multa tonifiere pentru fesieri, bicepsi, tricepsi, adica tot! In limita timpului si desigur si a banilor- fiind vorba de 2 abonamente diferite nu voi renunta la zumba fiindca zumba e fun, e dans, e wow si instructoarea este minunata; de-un optimism si o veselie mai rare!  Love you Ramo!

Exact peste 1 saptamana imi voi incepe noul program! Sunt extrem de entuziasmata si sper sa ma si  tina destul de mult timp cat sa se si vada rezultatele.

proud

Stiu! stiu! se cere o poza cu mine rotunjoara! Recunosc! Le-am sters! Am gasit insa ceva, ascuns pe un calculator la job! Chiar daca nu e foarte relevanta daca incercam sa facem un before cu after foarte chinuit se vede ceva. Scuzati va rog cropuiala facuta in graba dar trebuiau salvate persoanele nevinovate din poza- oricum se straduiau  sa-mi cuprinda talia si nu le era deloc usor:))

IMG_3267

3 thoughts on “Health & Fitness

    1. Ma bucur! multumesc de apreciere. e drept ca acum cativa ani a avut loc transformarea dar de atunci mi-am mentinut silueta si acum vreau si mai mult:)

Leave a Reply

