Calatorii

Bella Italia (IV) Bassano del Grappa & Marostica-orasul partidei de sah


Salutare! Astazi am vizitat la recomandarea gazdei noastre 2 orasele. Bassano del Grappa cunoscut, dupa cum ii spune si numele, pentru fabricarea grappei, o bautura spirtoasa din resturile de struguri- un fel de rachiu as spune eu. Ca mai toate oraselele de aici din nordul Italiei si Bassano are un centru vechi frumos, plin de magazine, cafenele si toate cele pentru a face turistii sa se simta bine. Am prins si un mic targ de masini si am trecut si pe podul vechi- ponte vecchio ce a fost contruit prin anul 1209. Ce mi  s-a parut mie  fascinant in acest centru vechi : vitrinele magazinelor! Minunat aranjate, de insipratie.

View de la intrarea in centrul vechi

IMG_3012

Grapparia 🙂 pardon distileria

IMG_3112

IMG_3039

Podul- vechi vs. nou

IMG_3113

Tenisi, paine, ceramica, veioze/lampi, carne. Toate-s frumoase.

IMG_3060 IMG_3027 IMG_3057 IMG_3041 IMG_3062

Decat un capuccino si plecam la Marostica sa vedem imensa tabla de sah:)

IMG_3019

Aici m-am simtit ca in Alice in tara minunilor, doar ca nu eram eu Alice. Am incercat sa fiu tura da’ nu cred ca m-am descurcat. In anumite perioade ale anului aici, in piaza Castelo se organizeaza partide de sah si piesele sunt oameni.

IMG_3068

De jur imprejurul tablei de sah, plin de tarabe. Un fel de targ de antichitati sau Negreniul de la noi, la dimensiuni mai mici.

IMG_3111

Adevar sau provocare? Doar vanzatorul stie.

IMG_3103

Pizza, paste, tot tacamul!!! greu, foarte greu. Don’t panic! nu am mancat eu toate astea.

IMG_3107

Oricum, m-am simtit vinovata si m-am gandit sa imi spal putin pacatele urcand sus, acolo in varf, la castel. Am invinsssssssssssss!!! Se vede frumos de sus.

IMG_3085 IMG_3096 IMG_3099

Am promis sa nu mananc in seara asta. M-am simtit in continuare bantuita de pizza de la amiaza. Eu cred ca am reusit 😉

IMG_3120

Nu incercati asta acasa! :))

Noapte buna!

Leave a Reply

