Calatorii

Bella Italia (III) ZAc=Zero Activity


Dimineata m-am trezit si mi-am dat seama ca e o zi din aia in care daca-ti suna ceasul, il opresti, te intorci pe partea cealalta si continui sa dormi. Cu greu am ajuns la micul dejun si cu foarte mare lene m-am miscat toata ziua.  Am crezut ca o sa ma plictisesc de atata nimic facut. Ei vezi de treaba! Cum e sa ai ZAc adica zero activity? Minunat, de vis vreau bis.

Unii (eu) mananca dulciuri, altii ( Christi) studiaza.

IMG_2955

 Am primit recent aceste 2 carti cadou. Sunt primele carti citite de mine in copilarie si le-am luat cu mine in vacanta tocmai in ideea ca va exista o zi ca cea de azi. M-am distrat de minune de Habarnam si de prietenii lui 🙂

IMG_2960

Nelipsita plimbare.

IMG_2962

Stiu, incadrarea e proasta dar musai era sa se vada tractoru’

IMG_2963

Eu nefacand nimic 😉

IMG_2972

E pe bune- e gluma??? Oricum magarii sunt foarte draguti

IMG_2974

Ne-am oprit sa mancam la o Trattoria din zona unde am constatat ca servesc spaghetele/pastele cu paine. No comment; daca italienii le servesc asa atunci asa sa fie! Foarte bune spaghetele cu sos ragu

IMG_2989

Eu nefacand nimic in continuare

IMG_2995

Dupa o zi asa grea… mancarea e de baza. Pui cu specific local- rece cu stafide si ceapa murata, fasole&mazare. In partea cealalta a mesei niste chiftele din carne de vita cu ghiveci de legume. Au fost bune!

IMG_3006

Dupa o zi asa grea e binevenita putina odihna ;)!

Pana atunci, Hristos a inviat! Sarbatori frumoase!

Leave a Reply

