Calatorii

Bella Italia (II) Venezia


Nu m-am mai dat cu trenul de vreo 7 ani cred; nu sunt nici o persoana matinala 🙂 Azi m-am si trezit cu noaptea in cap-undeva pe la 7 fara un sfert si am si mers cu trenul- Montebelluna-VENEZIA.

intrare

Cafeluta & mic dejun. Delicioase!

micdejun

Masti peste tot

masti

… aproape ca mi-au dat lacrimile cand am intrat in piata SAN MARCO.

sanmarco

Ponte dei Sospiri

suspine

Gondolele sunt superbe! 40 de minute te costa 80 de euro si fiecare 20 de minute in plus iti scot din buzunar cate 40 de euro 🙂

gondole

Multi turisti asiatici :))

multituristi

Ne-am si ratacit putin

ratacit

Nu pentru mult timp 😉

1

2

un salon cu un  view dragut

salon

lacatele iubirii

IMG_2888

hop si eu 🙂

eu

am incurajat si comertul facut de emigranti… 3 euro dar tot incurajat se cheama

emigranti

E stato meraviglioso!!!

Buona notte!

Leave a Reply

